Με κινητές ομάδες promotion, σε πολυάριθμα events σε εκπαιδευτικά ιδρύματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη & Πάτρα, η Wilkinson Sword προσέγγισε το κοινό αυτό δημιουργώντας ευχάριστες εμπειρίες εντός των χώρων των πανεπιστημίων, αλληλεπιδρώντας με τους φοιτητές και ενημερώνοντάς τους σχετικά με το brand και τα προϊόντα.
Οι promoters κρατούσαν anti-stress μπαλάκια Wilkinson με τα οποία επιδείκνυαν την «ελαστικότητα» των ξυραφιών Xtreme 3 και ενημέρωναν για όλα τα πλεονεκτήματα του προϊόντος, ενώ επίσης χρησιμοποιούσαν ένα application και με τη βοήθεια ενός tablet καλούσαν όποιον ήθελε να παίξει. Ο παίκτης, καλούνταν να «ξυρίσει» στην touch οθόνη με το χέρι του, όσο περισσότερα πρόσωπα μπορούσε στον προκαθορισμένο χρόνο και έμπαινε στην κλήρωση για μεγάλα δώρα τεχνολογίας.
Η ενέργεια στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία αφού μοιράστηκαν περισσότερα από 12.000 δείγματα και ενημερώθηκαν περισσότεροι από 18.000 φοιτητές.