Η ΛΕ ΠΟΓΚΑ, το νέο αναψυκτικό της Fortis έκανε…το τρελό και κέρδισε 2 χρυσά βραβεία και 1 χάλκινο στο σημαντικότερο φεστιβάλ διαφήμισης στην Ελλάδα «Ermis Awards» που διοργανώνει κάθε χρόνο η Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας (ΕΔΕΕ).

Η διάκριση για τη ΛΕ ΠΟΓΚΑ, το αναψυκτικό από τις Σέρρες που κυκλοφορεί σε λεμονάδα, πορτοκαλάδα, γκαζόζα, τόνικ και σόδα, είναι ιδιαίτερης σημασίας καθώς πρόκειται για ένα νέο προϊόν σε μια έντονα ανταγωνιστική αγορά.

Οι κατηγορίες στις οποίες διακρίθηκε η ΛΕ ΠΟΓΚΑ αφορούν την digital επικοινωνία της και συγκεκριμένα είναι οι εξής: Social Presence (Ermis Gold), Web Campaign (Ermis Gold) και Online Series (Ermis Bronze). Μάλιστα, στις συγκεκριμένες κατηγορίες, ελάχιστα ήταν το προϊόντα της αγοράς συνολικά που απέσπασαν την τιμητική διάκριση Gold, γεγονός που κάνει ακόμα πιο υπερήφανη την ομάδα της ΛΕ ΠΟΓΚΑ!

Η αναγνώριση της καμπάνιας #kanetotrelo της ΛΕ ΠΟΓΚΑ από τον σημαντικότερο φορέα βράβευσης της ελληνικής δημιουργικότητας αποτελεί για την εταιρία Fortis ένα πρώτο βήμα, καθώς σύντομα το προϊόν θα εισαχθεί σε μεγάλες αλυσίδες super market και θα προχωρήσει σε τηλεοπτική επικοινωνία.

Το λανσάρισμα και τη συνολική επικοινωνία της ΛΕ ΠΟΓΚΑ ανέλαβε η εταιρία επικοινωνίας Admine, η οποία και παρέλαβε τα βραβεία την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου στην επίσημη τελετή των Ermis Awards 2014, παρουσία της διοίκησης της Fortis.